facebook web

Sebastian Hejnowski awansuje w strukturach Publicis Communications

Zakres odpowiedzialności Sebastiana Hejnowskiego, dotychczasowego CEO MSL Central and Eastern Europe, rozszerzy się o dwie kolejne spółki. Od 10 października raportować będą do niego szefowie Arc, Leo Burnett i MSL.

Grupa Publicis chce uprościć funkcjonowanie agencji i zmniejszyć ilość biurokracji, w związku z tym systematycznie redukuje liczbę podmiotów prawnych. Marki Arc, Leo Burnett oraz MSL będą funkcjonowały jako osobne oddziały w ramach jednej spółki LBG Sp. z o.o., której CEO będzie Sebastian Hejnowski.

Hejnowski jest jednym z członków zespołu zarządzającego Publicis Communications, jest liderem procesów integracyjnych oraz budowania synergicznych rozwiązań pomiędzy poszczególnymi dywizjami Publicis Groupe. Ostatnie dwa lata spędził dzieląc swój czas między Warszawę i Paryż, gdzie pracował w biurze Publicis Groupe.

- Sebastian to dynamiczny manager, który buduje efektywne organizacje i zapewnia ich wzrost. Jego skuteczność i umiejętności zarządzania będą ważnym elementem budowania zintegrowanej oferty spółek w jednym z filarów grupy – mówi Tomasz Pawlikowski, Chairman & CEO Publicis Communications.

Transformacja biznesowa Publicis Groupe to proces, którego zadaniem jest stworzenie nowoczesnych rozwiązań z różnych dziedzin marketingowych, retailowych, technologicznych. Modularność oferty Publicis Groupe to odpowiedź na zmieniające się potrzeby rynku i firm, będących klientami koncernu. Firma stawia na rozwiązywanie problemów biznesowych klientów, tworzenie rozwiązań, które budują dla nich nowe perspektywy wzrostu i komunikację, która pozwala zdobywać istotną pozycję na rynku.

PUBLICIS GROUPE

W Publicis Groupe myślimy o sobie jak o firmie, która łączy poszczególne elementy w spójny obraz. Spośród ponad 1000 specjalistów z różnych dziedzin, pracujących w Polsce, dobieramy zespoły, które koncentrują się na rozwiązaniu problemu i zbudowaniu realnej wartości dla klienta. Usprawniamy pracę i optymalizujemy koszty, przede wszystkim jednak patrzymy na zadanie w sposób kompleksowy. To podejście odzwierciedla filozofia „Power of One”.

Tworzymy platformy współpracy z klientami, oparte na zasadzie plug & play. Modularność oferty Publicis Groupe to nasz sposób na zmieniające się potrzeby rynku i firm, na rzecz których pracujemy. Jedną z kluczowych zasad naszej firmy jest maksyma “klient zawsze na pierwszym miejscu”, dlatego tworzymy centra kompetencyjne, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych.

W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest  rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce.

Publicis Groupe jest obecnie 3-cią największą grupą komunikacyjną na świecie, która rozwija się konsekwentnie od 1926 roku. W Polsce działają Publicis Communications i Publicis Media, które współpracują ze sobą i uzupełniają swoje kompetencje. Oba podmioty są liderami branży, każda
w swojej specjalizacji osiąga sukcesy doceniane przez klientów i obserwatorów rynku.

W maju 2017 roku renomowany miesięcznik „Media i Marketing Polska” przyznał Publicis Groupe w Polsce bezprecedensowy tytuł Holdingu Reklamowego Roku, doceniając innowacyjność oraz nieustanne poszerzanie oferty i produktów, które zdaniem magazynu są najlepszą odpowiedzią na wyzwania współczesności.

Joanna Ignaczak
Senior PR Manager
+48 662 110 591