facebook web

Publicis Media uruchamia NextTechNow i rozwija współpracę ze startupami

W departamencie Business Transformation Publicis Media rozpoczął działalność zespół NextTechNow, który będzie pomagał marketerom nawiązywać współpracę ze startupmi i w ten sposób wspierał ich w realizacji wyzwań biznesowych wynikających z transformacji cyfrowej. NextTechNow nawiązał już strategiczną współpracę z ReaktorWarsaw.

NextTechNow jest inicjatywą sieciową Publicis Media i stanowi jedną z kluczowych części oferty Business Transformation. Dostęp do niej będą mieli klienci wszystkich agencji należących do Publicis Groupe w Polsce: Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread, ARC, Leo Burnett, MSL, Prodigious, Publicis Consultants, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi IS.

W obszarze zainteresowania NextTechNow są przede wszystkim startupy dysponujące rozwiązaniami gotowymi do wprowadzenia oraz takie, które działają w szeroko rozumianej branży komunikacji marketingowej. Wsparciem w realizacji planów biznesowych, jakie stawia sobie zespół NextTechNow, będzie strategiczna współpraca z firmą Reaktor Warsaw.
- NextTechNow wyróżnia się tym, że koncentruje się na małych partnerach technologicznych i firmach oferujących gotowe rozwiązania głównie z obszaru MarTech. W rezultacie możemy stwierdzić, że stawiamy klientów w centrum naszego modelu biznesowego. Osiągamy to dzięki łączeniu globalnej bazy startupów i wiedzy naszych ekspertów z know – how oraz lokalnymi bazami stratupów, jakimi dysponuje nasz partner ReaktorWarsaw – mówi Sławomir Szwaj, Head of Startups Cooperation w Publicis Media Business Transformation.

- Strategiczne partnerstwo z Publicis Media było dla nas naturalnym wyborem. Głównym celem działalności Reaktora jest rozwój ekosystemu startupów, którego jesteśmy częścią. Możemy to osiągnąć dzięki bliskiej współpracy z Publicis Media, dając młodym przedsiębiorcom możliwości trudne do osiągnięcia w normalnych warunkach. Wspólnie oferujemy im jeszcze większe szanse na rozwój, dzięki dotarciu do najbardziej innowacyjnych międzynarodowych przedsiębiorstw – mówi Diana Koziarska, CEO ReaktorWarsaw.

W ramach współpracy startupy działające w obszarze branży komunikacji marketingowej będą miały możliwość nawiązania bliskich relacji z firmami o światowym zasięgu i w ten sposób rozwijać się we własnych obszarach działania.

ReaktorWarsaw to miejsce, w którym startupy mogą pracować, wymieniać się wiedzą i współpracować ze sobą na wielu płaszczyznach. Jest to doskonale rozwinięte centrum warszawskiego coworkingu, które zostało stworzone przez startupy dla startupów. Reaktor znany jest z organizowania comiesięcznych spotkań dla młodych przedsiębiorców o nazwie OpenReaktor oraz programu preakceleracyjnego ReaktorX, umożliwiającego rozwój osobom, które po raz pierwszy założyły startup i dopiero wdrażają się w świat biznesu. Obie inicjatywy są szansą na utworzenie sieci znajomości, a także naukę od doświadczonych przedsiębiorców.

Business Transformation jest departamentem konsultingowym Publicis Groupe. Koncentruje się na przynoszących zysk innowacjach w budowaniu doświadczeń konsumentów. Wspiera klientów agencji w ramach dwóch centrów kompetencyjnych - Publicis Media i Publicis Communications w trzech obszarach: transformowaniu doświadczeń konsumenckich – bazując na danych, departament tworzy dokładne mapy doświadczeń klientów i szuka kluczowych obszarów, w których poprawa doświadczeń konsumenckich jest w stanie przekładać się na sukces biznesowy, transformowaniu organizacji – departament wykorzystuje autorskie narzędzia, aby precyzyjnie mapować wewnętrzne kompetencje firm w zakresie transformacji oraz odnieść je do rynkowych benchmarków, pomaga zaplanować skuteczny proces zmian, kluczowe inicjatywy i mierniki sukcesu, współpracy ze startupami – dzięki globalnej inicjatywie Publicis Media – NextTECHnow departament skutecznie łączy klientów ze środowiskiem startupów i innowacyjnymi partnerami.”

PUBLICIS GROUPE

W Publicis Groupe myślimy o sobie jak o firmie, która łączy poszczególne elementy w spójny obraz. Spośród ponad 1000 specjalistów z różnych dziedzin, pracujących w Polsce, dobieramy zespoły, które koncentrują się na rozwiązaniu problemu i zbudowaniu realnej wartości dla klienta. Usprawniamy pracę i optymalizujemy koszty, przede wszystkim jednak patrzymy na zadanie w sposób kompleksowy. To podejście odzwierciedla filozofia „Power of One”.

Tworzymy platformy współpracy z klientami, oparte na zasadzie plug & play. Modularność oferty Publicis Groupe to nasz sposób na zmieniające się potrzeby rynku i firm, na rzecz których pracujemy. Jedną z kluczowych zasad naszej firmy jest maksyma “klient zawsze na pierwszym miejscu”, dlatego tworzymy centra kompetencyjne, których zadaniem jest dostarczenie najlepszych w swojej klasie rozwiązań biznesowych i komunikacyjnych.

W portfolio Grupy aktualnie znajdują się kompetencje reklamowe, public relations, public affairs, CSR, digital, e-commerce, produkcja filmowa, content marketing, marketing efektywnościowy, zakup i planowanie mediów oraz transformacja rynkowa. Zadaniem zespołów obsługujących poszczególnych klientów jest  rozwiązanie problemu i zbudowanie realnej wartości dla klienta. Różnego rodzaju usługi konsultingowe stanowią już blisko jedną trzecią wpływów Publicis Groupe w Polsce.

Publicis Groupe jest obecnie 3-cią największą grupą komunikacyjną na świecie, która rozwija się konsekwentnie od 1926 roku. W Polsce działają Publicis Communications i Publicis Media, które współpracują ze sobą i uzupełniają swoje kompetencje. Oba podmioty są liderami branży, każda
w swojej specjalizacji osiąga sukcesy doceniane przez klientów i obserwatorów rynku.

W maju 2017 roku renomowany miesięcznik „Media i Marketing Polska” przyznał Publicis Groupe w Polsce bezprecedensowy tytuł Holdingu Reklamowego Roku, doceniając innowacyjność oraz nieustanne poszerzanie oferty i produktów, które zdaniem magazynu są najlepszą odpowiedzią na wyzwania współczesności.

Piotr Ruszak
Practice Lead Communications
+48 728 985 440
Zofia Bugajna-Kasdepke
Chief Communications Officer
+48 794 022 200